Peppa en George gaan op bezoek bij Oma Big en ontmoeten haar nieuwe papegaai, Polly.
Peppa en George gaan naar de kinderopvang. Voor George is het zijn eerste dag en hij laat de klas zien dat hij dinosaurussen leuk vindt.