Please Die My Beloved
Mayu, Riko en Yurika, teleurgesteld in hun huwelijken, zijn geschokt wanneer Yurika ten onrechte beweert haar man te hebben vermoord. De fantasie van vrijheid wordt werkelijkheid wanneer Mayu's man verdwijnt.
Een vermiste man, een vermoedelijke affaire en de onthulling van een kind weven een web van geheimen dat zo ingewikkeld is dat het alle relaties die ze hebben zou kunnen vernietigen.