Ponies
Bea en Twila schakelen een onverwachte bondgenoot in om zich voor te doen als Vera, maar de zege kan in werkelijkheid een val blijken.
Een duistere waarheid komt boven. Bea heeft moeite om haar dekmantel in stand te houden met Andrei. Twila gaat undercover.