Project Greenlight
Jason en het productieteam gaan casten en zitten met locatieproblemen. Pete Farrelly en Effie bakkeleien over Jasons tegenzin om digitaal te gaan.
Jason moet een beslissing nemen die gevolgen kan hebben voor de planning van zijn film. De laatste dagen van de pre-productie is hij nog altijd op zoek naar de ideale locatie .