Rick and Morty: The Anime
In dit nieuwe universum wordt Morty verliefd op een nieuw meisje. En de Galactische Federatie gaat achter Rick en zijn mysterieuze apparaat aan.
Morty gaat de strijd aan met de Federatie. En Morty zoekt liefde op alle verkeerde plaatsen.
Summer en Morty zoeken Rick die vastzit in een multiversum. En Jerry wordt vermist.
Jerry doet iets slechts, of misschien is het wel goed? Dus nu zitten de Yakuza achter de familie Smith aan.