Robin Hood
Marian komt op Westminster aan, verblind door de pracht. Rob krijgt hulp van Little John, maar de sheriff zet er een tandje bij als er een Normandiër gedood wordt.
Rob en zijn bende hebben het voorzien op het beloningsgeld van de sheriff – een gewaagde zet die ze goed vooruit kan helpen. Als ze niet sterven.
Rob zet alles op het spel om de Millers te redden. In Westminster wordt Marians wereld opgeschud door het nieuws over de dood van haar broer.
Door Eleanors bezoek aan Nottingham moet de sheriff een gevaarlijke keuze maken. Marian en Rob worden herenigd - tot ze door een verschrikkelijke waarheid uit elkaar gedreven worden.