Een coming-of-age-verhaal met de uitdagingen, de geest en de passie van de jeugd van twee studenten aan de Koreaanse Nationale Politie Academie die de fijne en minder fijne kanten van het leven ervaren tijdens hun opleiding om volwaardige agenten te worden. Van generatiekloven tot het vinden van romantiek op de campus, werken deze twee studenten hard om hun dromen te bereiken.