Rosa Elettrica
Rosa is ervan overtuigd dat er een complot is en slaat, tegen haar orders in, met Cocìss op de vlucht.
Rosa en Cocìss zoeken hun toevlucht in een gebouw dat ooit van Cocìss’ vader was.
Zonder verdere aanknopingspunten bereiken Rosa en Cocìss een impasse in hun onderzoek.