Single, Out
Adam probeert aan zijn kunstproject te werken, maar wordt te veel afgeleid door de knappe vriend van zijn broer, die blijft overnachten.
Gabe leert flirten. Adam en Marco hebben een filmavond die wordt onderbroken door een telefoontje van Clay.
Adams grote tentoonstelling is gearriveerd en iedereen is uitgenodigd. Clay verrast Kat met een gebaar om hun relatie vooruit te helpen. Het gesprek tussen Gabe en Adam verdiept zich tijdens hun filmavond.