Sparklers
De cast komt samen in Oregon om Lytle-Barnett mousserende wijn te combineren met lokale honing.
The Foraging Dish
De cast maakt een gerecht dat geïnspireerd is door Chef Holl en combineert dit met Lytle-Barnett.
De cast combineert Ca' del Bosco mousserende wijn met kaviaar voor de Perfect Bite uitdaging.
De cast combineert Villa Sparina mousserende wijn met oesters voor de Perfect Bite uitdaging.