Spider-Man
Doctor Octopus pleegt verschillende mysterieuze misdaden in een poging zijn mechanische armen te verbeteren en 's werelds olievoorraad te stelen.
De Zwarte Kat kondigt aan dat ze de Maltese Muis wil stelen en daagt Spider-Man uit haar tegen te houden.
Magneto gebruikt een ruimtetuig om zijn krachten te vergroten en de energievoorraad van de wereld af te sluiten.