Spider-Man
Op een schoolreisje naar Oscorp wordt Peter Parker per ongeluk gebeten door een radioactieve spin.
Na de spinnenbeet ondervindt Peter Parker wat bijwerkingen en besluit hij een wetenschappelijke methode te gebruiken om een diagnose te stellen.
Peter Parker voorspelt dat zijn nieuwe krachten hem beroemdheid en voorspoed kunnen brengen en begint een manier te vinden om dat waar te maken.
De nieuwe verbeterde Peter Parker maakt zijn officiële debuut door mee te doen aan een worstelwedstrijd.
Als zijn zoektocht naar beroemdheid verandert in een persoonlijke tragedie, leert Peter Parker dat macht en verantwoordelijkheid hand in hand gaan.