Your Friendly Neighborhood Spider-Man
Tijdens de introductiedag op de middelbare school verandert Peters leven voor altijd. Een nieuw tijdperk van Spider-Man begint hier!
Het Parker-geluk
Peter begint aan een exclusieve stage, maar zijn eerste dag is ingewikkelder dan verwacht.
Peter moet verwerken dat zijn geheim onthuld is. Ondertussen valt Lonnies perfecte leven in duigen.
Peter en Norman werken aan hun creatieve verschillen, terwijl Lonnie een loyaliteitstest ondergaat.
Peter krijgt een nieuwe vriend. Ondertussen is Lonnie het doelwit van een gevaarlijke bende.
Peters vrije avond valt in duigen als hij een mysterieuze indringer moet stoppen.