Spring Fever
Yoon Bom wekt nieuwsgierigheid als een lerares uit Seoul, maar Sun Jae-gyu, het beruchtste figuur van het dorp, zet haar rustige leventje op z'n kop.
Jae-gyu's gedrag komt Bom bekend voor. Als Se-jin verdwijnt, haasten Bom en Jae-gyu zich naar Seoul, wat een herinnering oproept bij Bom.
Boms hart bevriest als Jae-gyu haar geheimen kent. Jae-gyu haalt alles uit de kast om haar terug te winnen. Kan het haar hart ontdooien?
Shinsu High heeft een sportdag, maar zonder Jae-gyu krijgt Team Wit het lastig. Boms woorden brengen zijn hart op hol vanaf de zijlijn.
Bom geeft toe dat ze gevoelens heeft, maar zweert nooit meer te daten met een ouder. Jae-gyu belooft te wachten, maar hun jaloezie groeit.