Star Wars: Visions
Een geheimzinnige, rondzwervende vreemdeling verdedigt een dorp dat wordt gegijzeld door haveloze bandieten. Door het tegen ze op te nemen, onthult hij een verrassend feit over zijn verleden.
Tatooine Rhapsody
Een strijdlustige band met grote dromen moet zijn best doen om een geliefd bandlid uit de klauwen van Jabba the Hutt en Boba Fett te redden.
Een cybernetische jongen die ervan droomt om een heldhaftige Jedi te worden, ontdekt een geheim over het verleden van zijn maker, dat hun vreedzame bestaan bedreigt.