Step Up Highwater: Serie
Welkom bij High Water, een kweekvijver voor nieuw artistiek talent waar oprichter Sage Odom en zijn partner Collette Jones vechten om hun imperium te behouden.
Janelle heeft het zwaar tijdens haar auditie voor High Water nadat ze buiten haar comfortzone gedwongen wordt, terwijl Tal de confrontatie aangaat met de pestkoppen op z'n school.
Tal worstelt om z'n nieuwe klasgenoten bij te houden, Sage komt met een onverwachte aankondiging en Davis krijgt te maken met een familiekwestie die z'n toekomst zou kunnen ontregelen.
De tweeling Tal en Janelle verhuist van Ohio naar Atlanta, waar op hun nieuwe school High Water altijd een beat te horen is.