Sterling Point
Wanneer de 17-jarige Annie Jacobson ontdekt dat ze een afgelegen eiland in Canada heeft geërfd van de grootvader die ze nooit mocht ontmoeten, gaat ze op onderzoek uit. Haar zoektocht leidt naar verborgen geheimen, onverwacht zusterschap en een ingewikkelde familiegeschiedenis die jarenlang verborgen bleef.