High schooler Shintaro Tokumitsu’s plans for a relaxing day in his studio apartment take a turn when he discovers Towa, an angel, on his balcony. He might not know it, but he’s in for the most heavenly and high jinks roommate experience of all time!
May I Cook You Lunch?
Towa and Shintaro are settling into life in the apartment; they have a lot to learn about living together.
Tsumugi sees the two girls by Shintaro's side and laments her own blandness; Noel and Shintaro finally get the chance to do what they'd agreed to do.