Suicide Squad Isekai
Na een rooftocht met haar partner-in-crime, The Joker, wordt Harley Quinn gevangen en linea recta naar de Belle Reve-gevangenis gestuurd.
Harley Quinn en de Suicide Squad sluiten een deal met koningin Aldora van het koninkrijk om de bommen in hun nek te deactiveren.
Harley en de Suicide Squad keren triomfantelijk terug van het drakendoden, maar treffen een brandend fort en een hartverscheurende nederlaag aan.