Surviving Earth
94 miljoen jaar geleden heersen dinosauriërs op het land en, opmerkelijk genoeg, ook in de oceanen.
305 miljoen jaar geleden is een griezelig moerasbos de thuisbasis van reusachtige insecten en amfibieën.