Talking Tom
Het mogen dan wel korte filmpjes zijn, maar ze zitten bomvol plezier. Beleef de razendsnelle, hilarische avonturen van wereldster Talking Tom en zijn vrienden in de serie waarin je favoriete games tot leven komen. Kijk mee en geniet van hun grappige capriolen. Wedden dat je non-stop lacht?
Wat bezielt Talking Tom om elk drankje in het lab achterover te slaan? De gevolgen zijn hilarisch en compleet gestoord!