Teenage Euthanasia
Teenage Euthanasia speelt zich af in de nabije toekomst en gaat over de familie Fantasy, die in Florida begrafenisonderneming Tender Endings runnen.
Baba is vastbesloten de prijs voor beste balsemvloeistof te winnen. Dat betekent dat ze Sophie Turner moet verslaan, Trophy’s voormalige beste vriendin en nu aartsvijand.
First Date with the Second Coming
Annie’s vlam Kenton zegt dat hij door een bijna-doodervaring in de hemel is geweest, maar Trophy wil bewijs zien. Baba wil dat Pete zelf een shirt uitzoekt.
Annie wordt Trophy’s reclasseringsambtenaar en Pete’s ‘begrafenis plus’-klanten vragen om een huisbezoek.
Trophy en Baba worden gearresteerd en strijden om gratie in de tv-show Top Crimineel. Pete probeert Annie te leren hoe ze moet huilen.
Annie moet oppassen op Trophy’s kruiskevers. Pete maakt een nieuwe vriend en Baba wordt jaloers.