YOLO
Rachel wordt uitgenodigd voor een feestje van haar voormalige klasgenoot Maddison, en neemt BFF Sarah als introducee mee. Lukt het Rachel een selfie te maken met Maddison, en weet Sarah te ontsnappen aan de gruwelijke status als introducee?
The Dusty Truck 'n' Donut Muster
Rachel en Sarah gaan naar de afgelegen stad Goondawindi voor het jaarlijkse Dusty Truck 'n' Donut Muster, in de hoop een schaal met vlees te winnen en een glimp op te vangen van Trent, de ster van het tv-programma 'Outback Trent'.
Rachel en Sarah gaan naar de Terry Cup waar dansers de strijd aangaan om Terry te behagen, een vooringenomen, zwevend hoofd. Dan krijgt Rachel de schuld van 8 miljoen Terry-credits als gevolg van enkele weddenschappen.
Rachel en Sarah horen over een 'bush doof', een dansfeest op het platteland. Rachel rijdt haar auto expres in de prak, zodat ze kan genieten van de dromerige sfeer en goede akoestiek en om een T-shirt uit het T-shirtenkanon te winnen.
Sarah is gedeprimeerd en besluit alleen op vakantie te gaan naar Planeet Bali. Haar raket crasht op Planeet Horoscoop, waar ze Steenbok ontmoet, haar eigen sterrenbeeld, en besluit haar te helpen een vriend te vinden.