The 1990s: Totally Scandalous
Soldaat Tracie McBride is net begonnen aan een militaire training als ze uit een wasruimte wordt ontvoerd. Tijdens de zoektocht naar haar komt een gruwelijk verhaal aan het licht.
Wanneer een jong stel verdwijnt uit hun landhuis en hun Lamborghini in de Everglades opduikt, vreest de politie dat ze slachtoffer zijn geworden van een bende wrede bodybuilders.