The Athena
Het jonge model Nyela Malik krijgt ruzie met een bekende ontwerper en daardoor kan ze haar carrière wel vergeten. Ze besluit om zelf kleding te gaan ontwerpen en wint een plek op 'The Athena', Londens meest prestigieuze kunstacademie. Omringd door ongelooflijk creatieve en ambitieuze studenten probeert Nyela haar weg te vinden in deze uitdagende, nieuwe wereld.