School of rock
Video killed the speed debate star
Mullins laat in alle klaslokalen bewakingscamera's installeren, waardoor het geheim van de band in gevaar komt.
Summer wil graag de songwriter van de band worden, maar ze kan niet echt inspiratie vinden.
Als de band voor hun eerste optreden het niet eens kan worden over wat de bandnaam wordt, splitsen ze zich op.
Tomika doet te erg haar best om op haar favoriete artiest te lijken en Dewey doet net alsof hij een muzieklegende kent.