The Baby
Nadat weer een vriendin aankondigt zwanger te zijn, gaat een gedeprimeerde Natasha naar een afgelegen hut om alles op een rijtje te zetten, maar wordt daar geconfronteerd met precies datgene waar ze aan wilde ontsnappen: een baby.
Nu de baby in handen van Bobbi is moet Natasha verenigd worden met haar moeder, Barbara, die ze al in geen 15 jaar heeft gezien.
Als Natasha en Mrs. Eaves vast zitten in Barbara's zomerse zonnewenderitueel, worden de ingewikkelde afkomst van de baby, die is verbonden met Mrs. Eaves, en de traumatische weg naar Natasha onthuld.
Natasha, Bobbi en Mrs. Eaves proberen wanhopig weg te komen bij Jupiter House maar worden gedwarsboomd door de chaos en destructie van de andere kinderen die plotseling bezeten zijn.