The Best Man: The Final Chapters
Harper probeert van de gasten op Quentins bruiloft toestemming te krijgen voor het verfilmen van zijn boek.
Harper, Jordan, Robyn, Shelby, Candace en Lance moeten tijdens Quentins bruiloft belangrijke beslissingen nemen.
Lance leeft op als hij LJ kan helpen, Quentin moet het familiebedrijf overnemen en Candice zoekt een nieuwe adviseur.