The Envoys
Twee Vaticaanse agenten worden naar verschillende delen van de wereld gestuurd om vermeende wonderen en genezingen door leden van de kerk te onderzoeken om te bewijzen wat er werkelijk is gebeurd.
Twee afgezanten van het Vaticaan onderzoeken een wonderbaarlijke genezing die toegeschreven wordt aan een priester.
Het Vaticaan probeert de afgezanten te dwingen om terug te komen en Molina Reyes ontdekt een duister geheim.
Het Vaticaan dwingt de afgezanten om hun eigen weg te gaan en Antequera doet er alles aan om te kunnen blijven.