Perdidos en la noche
In een kleine Mexicaanse gemeenschap leiden demonstraties tegen de grote internationale mijnindustrie tot mysterieuze verdwijningen van activisten. Als Emiliano op zoek gaat naar de waarheid rond zijn vermiste moeder, komt hij terecht in de moderne villa van de rijke en eigenaardige familie Aldama. In een wereld van geheimen en corruptie, moet hij zorgen zelf niet ten onder te gaan.