The Garden: Commune or Cult
The Garden is een ongekende overlevingsserie over een mysterieuze off-grid gemeenschap die viraal ging op TikTok omdat ze een sekte werd genoemd.
Suspicious Minds
Hoewel Narayah de politie belde, besluit ze bij de commune te blijven. Ondertussen krijgt nieuwkomer Tyler M. steeds meer moeite met de sekteachtige toestanden binnen de groep.
Team Tree en Team Patrick zijn het oneens en vormen een bedreiging voor het verenigde collectief. Een tornado treft The Garden, kwetsbaar achtergelaten zonder schuilkelder.
Tree's feestje brengt hem in conflict met Patrick. Tisheila, in een negatieve spiraal, ontvlucht The Garden. Tyler bouwt een schuilkelder en overweegt The Garden te gaan leiden.