The Lazarus project
Nadat George wakker wordt en dezelfde gebeurtenissen steeds opnieuw beleeft, maakt hij kennis met The Lazarus Project: een topgeheime organisatie die haar vermogen om de tijd terug te draaien gebruikt om de wereld voor uitsterven te behoeden.
Na een verschrikkelijk ongeluk zoekt George de hulp van het Lazarus Project om zijn verlies te boven te komen.
George voert zijn plan uit, niet wetende dat hij achtervolgd wordt door een vastberaden Lazarus-agent.
Terwijl George bewijs van zijn plannen probeert te verbergen, trekt Archie haar geloof in Lazarus in twijfel.
Nu zijn plan op handen is, staat George voor een beslissing die de wereld voor altijd zal veranderen.