The Other Bennet Sister
Nadat de familie Bennet door een tragedie wordt getroffen, krijgt Mary de kans op een nieuwe start.
Verontrustende nieuwe gevoelens en een klap voor Mary's zelfvertrouwen maken haar leven in Londen ingewikkeld.