The Other Black Girl
Nella, een redactieassistente, is het zat om het enige zwarte meisje binnen haar bedrijf te zijn, dus is ze blij als Hazel wordt aangenomen. Wanneer Hazel echter snel carrière maakt, belandt Nella in een neerwaartse spiraal en ontdekt ze dat er iets sinisters gaande is in het bedrijf.
They Say I'm Different
Nella ontmoet Hazel, een nieuwe collega bij Wagner Books, die niet helemaal is wie ze lijkt.
Na de ruzie met Colin moet Nella beslissen of ze wel of niet haar excuses aanbiedt, en of ze Hazel kan vertrouwen.
Nella en Hazel maken een nieuwe start. Nella verdiept zich in het mysterie van Kendra Rae Phillips.
Nella ontmoet Diana Gordon, een beroemde auteur en haar held. Nella nodigt Hazel uit om kennis te maken met haar vrienden.
Het uitlekken van Colins boek veroorzaakt paniek bij Wagner en de spanningen tussen Nella en Vera lopen hoog op.
Terwijl Hazel steeds meer betrokken raakt bij het leven van Nella, voelt Nella zich overweldigd door de toenemende verantwoordelijkheid op haar werk en de groeiende achterdocht jegens Hazel.