Lovecraft Country
In deze bloedstollende nieuwe HBO-dramaserie volgen we Atticus Freeman, die zijn vermiste vader zoekt. Het wordt een buitenaardse roadtrip met vriendin Letitia en oom George door het Amerika van de jaren '50 van Jim Crow.
Begin van de serie. Atticus Freeman reist van het zuiden van de VS naar zijn woonplaats Chicago om zijn vermiste vader Montrose te vinden. Hij neemt oom George en jeugdvriendin Letitia mee op zijn zoektocht.
Leti en George genieten van hun nieuwe omgeving. Atticus vindt het personeel van de Ardham Lodge verdacht. Er zit een onheilspellende ceremonie aan te komen.
Holy Ghost
Leti's plan om een pension te openen in een blanke buurt wordt begroet met een reeks racistische daden en maakt slapende geesten wakker in het huis.