The Shadows of Death
Als er een moord wordt gepleegd heeft dit een lange emotionele nasleep voor velen. Deze ondraaglijke last is vaak het zwaarst voor degenen die niet de trekker overhaalden, maar desondanks het gevoel hadden dat ze de uitkomst hadden kunnen beïnvloeden.