Regisseur Harry Wootliff
Als Lorna Brady wakker wordt en een lijk in haar huis ontdekt, heeft ze geen idee hoe het daar is beland. Samen met rechercheur Colman Akande uit Dublin komt ze, in een dorp vol verborgen geheimen, in een reeks van achtervolgingen terecht.