Those About to Die
Those About to Die speelt zich af in de corrupte wereld van de gladiatorengevechten en laat een nooit eerder vertoonde kant van het oude Rome zien: die van het massavermaak, het paaien van het gepeupel met bloed en spelen. De serie met Sir Anthony Hopkins en Iwan Rheon introduceert personages uit alle uithoeken van het Romeinse Rijk die elkaar treffen op het snijvlak van sport, politiek en macht.