Three Busy Debras
Het surrealistische alledaagse leven van drie gestoorde huisvrouwen die alledrie Debra heten, in hun welvarende stad Lemoncurd, Connecticut.
Debra, Debra en Debra maken er een rotzooi van op weg naar een brunch en moeten de sporen wegwerken voor het te laat is.
Debra, Debra en Debra komen bij elkaar voor een spontane logeerpartij bij Debra.
Debra, Debra en Debra verwelkomen een heel coole bezoeker die Debra en Debra weg dreigt te trekken bij Debra.
De stad geniet van een natuurwonder in Lemoncurd, waardoor Debra, Debra en Debra gedwongen worden voor zichzelf te zorgen.
Debra, Debra en Debra eren de Amish-traditie Rumspringa met een eigen, verzonnen versie.