Threesome
David en Siri zijn een jong stel. Tijdens een avondje uit ontmoeten ze Camille en ontstaat er een flirterig spel waarbij de grenzen geleidelijk aan verdwijnen. In een dronken bui hebben ze een trio.
Siri wordt wakker en ziet dat David tegen Camille aanligt. Ze maakt hem wakker en als dieven in de nacht gaan ze weg, zonder afscheid te nemen.
David is in Zweden en terwijl Siri alleen in Londen is, krijgt ze steeds meer spijt van het trio. Ze probeert rustig te blijven en gaat uit met Miriam en Josephine.
Siri en haar vrienden van de universiteit vieren dat de toetsen voorbij zijn. Siri neem steeds meer afstand van David en als de gemoederen oplopen, spreekt ze af met John.
De realtie van Siri en David hangt aan een zijden draadje en na een fikse ruzie vertrekt Siri. Ze neemt contact op met John en gaat bij hem langs.
Siri en John hebben voor zichzelf een parallel universum gecreëerd. Een universum waarin Siri voelt dat ze zichzelf kan zijn zoals ze dat niet kan bij David.