Timmy Time
Iedereen doet mee aan de sportdag op de peuterschool en Timmy is vastbesloten om te winnen!
Timmy en Mittens moeten elkaars portret schilderen tijdens een kunstles op de peuterschool. Maar na een ruzie over wie de grotere kwast krijgt, raken ze al snel verzeild in een rommelige verfoorlog!
Onder leiding van Harriet en Osbourne maakt de klas kennis met verschillende dansstijlen, van hula tot lijndansen.