Tom de takelwagen's Verfwinkel
Tom de sleepwagen, De beroemde truck van Car City, is ook bezig met het schilderen! Tom verwelkomt zijn truckvrienden in zijn gloednieuwe Paint Shop en transformeert ze in hun favoriete karakter. Batman, Minions, Spiderman, Santa, Space Ships, Eenhoorns My little pony en nog veel meer! Tom The Tow Truck kan alles schilderen dat uit zijn verbeelding komt. Welkom bij Tom's Paint Shop!