Tom en Jerry in New York
Tom en Jerry bestormen een warenhuis na zonsondergang, strijden om een zak kauwgonballen en passen op een lastige babypanda. Ondertussen raakt Jerry bevriend met een duif.
Jerry helpt een olifant ontsnappen uit het museum. Tom en Jerry gaan vliegeren in het park en verstoren hierbij straatartiesten in hun werk. Een kameleon als huisdier verdwijnt nadat hij is ontsnapt uit een het hotel.
Butch voorspelt de toekomst die voor Tom niet zo goed uitpakt. Jerry helpt bij het redden van een schoenmaker. Tom heeft als missie om Jerry weg te houden van de snoepafdeling en om de energieke nieuwe portier van het hotel te vermijden.
Tom en Jerry zien de buit van inbrekers aan voor een zak donuts. Tom achtervolgt Jerry door een reeks surrealistische reclameborden, Spike doet er alles aan om het met Tom goed te maken, en er ontstaat een waterchaos in het park.
Een groep robot piccolo's veroorzaakt problemen. Nadat Jerry hem met een parfum heeft bespoten, wordt Tom aantrekkelijk voor honden. Nachtmerries komen uit in een pretpark. Tom jaagt Jerry een gebouw binnen dat gesloopt gaat worden.
Een hotelgast wil dat Tom opgefrist wordt voordat hij op haar geliefde huisdier gaat passen. Toms geluksmuntje blijkt niet heel veel geluk te brengen. Jerry helpt Tom om Butch te verslaan in een hippe muzikale fantasie.