Truth Behind the Moon Landing
De maanlanding in 1969 is het onderwerp van vele complottheorieën die stellen dat deze nooit heeft plaatsgevonden. Kan de landing voor propagandadoeleinden in scène zijn gezet?
De NASA-banden die de maanlanding van de Apollo 11 vastlegden, zijn verdwenen. Experts onderzoeken of dit deel uitmaakt van een doofpotaffaire.