Nikki en Jason willen dolgraag een baby, maar zwanger worden lukt niet. Ze besluiten te adopteren, alleen hun vrienden sporen niet, hun familie is een verzameling dorpsgekken en hun leven is chaotisch. Zou het ze lukken om hun droomgezin te stichten?