Tyler Perry's Young Dylan
De Wilsons krijgen hun rappende neefje Young Dylan in huis die hele andere ideeën heeft dan de conservatieve familie.
Straatwijsheid
DJ Khaled komt op bezoek, wat een goede gelegenheid voor Dylan is om te laten zien hoe goed hij kan rappen.
Dylan heeft moeite om zich aan de regels van de Wilsons aan te passen en krijgt het aan de stok met zijn ooms.
Dylan wil niet naar school en doet er alles aan om niet te hoeven gaan. Hij overtuigt zelfs Charlie om ook niet te gaan.
Op zijn eerste dag op school protesteert Dylan meteen tegen het dragen van een schooluniform.