Up Next: Stefflon Don
MC Stephanie Allen uit Londen, ook wel bekend als Stefflon Don, rapt haar snelle, branieachtige teksten in het ruige slang van Jamaica. Met schijnbaar moeiteloze ritmische precisie stelt ze genderstereotypen aan de kaak, gebruikmakend van verschillende genres waarbij Britse rap en Jamaicaanse dancehall de overhand hebben. Ze wordt dan ook al vergeleken met Young M.A en Nicki Minaj. In haar trefzekere hit 'Real Ting' rekent ze genadeloos af met bodyshamers, betweterig manvolk, snoevers en na-apers, waardoor ze een van de meest veelbelovende nieuwkomers van de hiphop is geworden. Ontdek haar muziek, bekijk een exclusieve korte documentaire en luister naar haar interview op Beats 1.
Korte documentaire, gefilmd in haar woonplaats Londen, waarin we Stefflon Dons pad volgen van haar jonge jaren in Nederland tot haar doorbraak naar de voorlinie van de Britse rapscene.