Neem een kijkje in het Wagatha-proces toen Rebekah Vardy, Coleen Rooney, aanklaagde wegens smaad. Rebekah en haar juridische team vertellen haar kant van het verhaal. De andere geeft het standpunt van Coleen weer en hoe ze de zaak heeft gewonnen.