Virgins
Deanne's date verloopt niet zoals gepland wanneer ze alleen maar oog heeft voor de ober. Een potentiële date wordt erg aanhankelijk tegenover Alex tijdens tantra speed dating.
Ondanks Rhasha's vrij onschuldige seksuele ervaringen, zijn haar fantasieën uitsluitend voor volwassenen bedoeld, en de druk van Deanne's vrienden drijft haar tot het uiterste.
Alex nodigt Andrea uit om bij hem thuis langs te komen om zijn ‘echte’ ik te leren kennen, waarmee hij hun relatie op het spel zet. Rhasha swipet naar rechts en vindt iemand met dezelfde fetisj.