Match Me Abroad
Nadat ze er niet in geslaagd zijn hun soulmate in de VS te vinden, roepen Amerikanen de hulp in van deskundige matchmakers om in het buitenland de ware liefde te vinden.
Matchmaker, Matchmaker
Matchmaker Kat helpt Harold een vrouw te vinden in de Tsjechische Republiek. Susan gaat in Colombia op zoek naar liefde en Stanika hoopt in Marokko haar eerste vriend te vinden.
Kat twijfelt aan de informatie die Harold over zichzelf heeft gegeven. Stanika heeft haar eerste date in Marokko. Nathaly wil liefde vinden voordat haar familie dat voor haar doet.
Chad is te openhartig tijdens zijn eerste date in Colombia. Harold stelt zich open voor nieuwe matches en een nieuwe look, en Stanika wil weten of haar date eigenaardigheden heeft.